dilluns, 9 de juliol del 2012

Fa un any {com passa el temps!}


Fa gairebé un any que vaig començar la meva caminada en aquest món dels blocs i aquest fet el vull celebrar amb tots vosaltres.
La Mireia i la Bet d'Els Fruits Saborosos m'han fet arribar un excel·lent lot dels seus productes per a endolcir-me aquest moment i jo us el vull regalar.
Per aquest motiu hem pensat, no us podeu creure com en són d'actives aquestes noies, de demanar-vos una pluja de d'idees: receptes que portin o es cuinin amb melmelada. Una d'elles guanyarà el lot, que us farem arribar encara que sigueu a l'altra punta del món.

Podran ser de les que hàgiu publicat anteriorment, però si les feu expressament estarem molt contentes.
Només cal que deixeu els vostres enllaços a la pestanya de dalt on diu: Farem un any!
Si no teniu bloc no passa res, podeu participar igualment: ens envieu la recepta amb una fotografia al nostre correu i també seran publicades.
Com que estem en període de vacances, tindreu temps fins el 15 d'agost. Posteriorment publicarem el resum i el resultat.

Animeu-vos a entrar al món de la melmelada amb els vostres experiments.

Moltes gràcies per haver compartit tants bons moments amb les vostres visites i els comentaris.

Us espero,
Nani


44 comentaris:

  1. En prenc nota! A veure quina melmelada podem fer... fins quan tenim temps, Nani? Petons

    ResponElimina
  2. Marina, fins el 15 d'agost. Ho pots fer amb la melmelada que vulguis i poden ser postres, begudes, aperitius, o sigui, tot allò que pugui portar melmelada.
    M'agradarà la teva participació. No facis com jo que per voler posar una foto del blat no vaig arribar a temps...
    Una abraçada,
    Nani

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats per aquest any, la veritat és que pensava que feia menys temps! això vol dir que el temps passa massa ràpid.... em tens mal acostumada al veure tantes receptes bones per aquí...
    Petons Nani!

    ResponElimina
  4. ESTUPENDA CELEBRACIÓ i ESTUPENDO PREMI!!
    Una FORTA ABRAÇADA NANI :)

    ResponElimina
  5. Bon dia xiqueta!!!
    Acabo de tornar i ja em dones feina... a veure si les maduixetes de bosc m'inspiren ;-)

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  6. Ooooh, i que duri molts anys més Nani!! Enhorabona per la gran feina feta i la que segur que vindrà! Espero tenir temps de participar, de moment el cap ja comença a donar voltes!
    Petons
    Sandra

    ResponElimina
  7. Felicidades por ese añito tan estupendo. Ya verás como van a ser muchos más, con este trabajo tan maravilloso que haces....
    Me apunto ahora mismo. Empiezo a pensar en mermeladas, postres con mermelada, primero platos con mermelada....
    Besos, guapa

    ResponElimina
  8. Felicitats!!!!!! i quin luxe de lot, no??? potser haurem de rumiar que cuinar per guanyar-lo!!

    molts petonets

    ResponElimina
  9. Moltes Felicitats!!! Que ràpid pasa el temps... Va, començo a rumiar alguna recepta nova amb mermelada que el regal es de luxe!! Petons

    ResponElimina
  10. Felicitats Nani !!!...
    ...jo us proposo un parell de receptes amb melmelada...
    1-El Franxipa
    (http://www.lacuinadesempre.cat/2011/01/franxipa.html)
    2-El Pastís de la Diada
    (http://www.lacuinadesempre.cat/2011/09/pastis-de-la-diada.html)
    3-Pintxo Botifarreta de pebre amb melmelada de gerds i làmina de gouda
    (http://www.lacuinadesempre.cat/2012/06/assortiment-de-pintxos-10.html)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Albert que bé: 3! Les podríes deixar a dalt a la pestanya de Farem un any! Moltíssimes gràcies per la participació.
      Nani

      Elimina
  11. moltíssssimes felicitats guapa!!!! compta amb mi per les receptes!!! ;) petonets

    ResponElimina
  12. Que disfrutes de todos estos productos y ya nos dirás si son buenos.

    ResponElimina
  13. Muchas felicidades, Nani. Por supuesto que haré una receta para celebrarlo. Un besito muy fuerte.

    ResponElimina
  14. Moltes felicitats Nani! Aquest primer any ha passat volant i cuantes coses tan fantàstiques has compartit, receptes, moments, records i fotos maravelloses.
    Estarem aquí pel 2º (i el 3º y el4º...:o)) aniversari i ja pensarem en una recepta amb mermelada, fins al 15 agost em dona temps per mirar alguna cosa especial o potser buscar una cosa que tinc en reserva... Podem participar amb 2 receptes? :o)
    Petonets,
    Palmira

    ResponElimina
    Respostes
    1. Palmira, pots participar amb les que vulguis. Moltes gràcies,
      Nani

      Elimina
  15. Nani, moltes felicitats a tu i pel blog que fas!!!
    M'encanta fer mermelades, i a quí tens la meva recepta amb mermelada... he de dir que la versió que en vaig fer era amb lameva mermelada de taronja, de les taronges de la meva àvia....tot queda a casa!!!!

    http://www.padenous.blogspot.com.es/2012/07/marquesa-de-xocolata.html

    I seguirem veient-te per aquí!!! Un petonàs bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marina, Helena, Conxita, Dolça, Sandra, Ana, Lídia, Pili, Albert, Judith, Trini, Cósima, Palmira, Marta: em sento molt acompanyada! Moltes gràcies per venir a la meva cuina. Haurem de fer cafè...

      Elimina
    2. Quan vulguis, aquí t'esperem amb el bitxet ros! :o)

      Elimina
  16. Moltes felicitats!!! el meu també va fer un any però estava en plens exàmens i ni me'n vaig adonar! tot i així ja trobaré algun motiu o altre per celebrar-ho amb vosaltres! De moment m'apunto a fer melmelades, que m'encanten :) Petonets i a per molts més anys de cuina violeta!

    ResponElimina
  17. Nani Enhorabuenaaaaa¡¡¡¡¡ Ya casi un año, como pasa el tiempo. La verdad es que yo llevo 7 meses y madre mía han pasado a la velocidad del rayo.

    Voy a ver si puedo participar, porque no he visto las fechas, pero me haría una ilusión enorme solo el hecho de participar en tu "cumple-aniversario", con un blog tan bien presentado y tan especial.

    Bss

    Virginia "sweet and sour"

    ResponElimina
  18. Hola Nani,
    Moltes, moltes felicitats! Vinga ens posem a pensar-hi.... Petons

    ResponElimina
  19. Felicidades y adelante. Saludos desde Waterbridge.

    -Andy & Eva-

    ResponElimina
  20. Moltes felicitats per l'aniversari...a veure si puc participar, que tenim prou temps!!!
    Petonets.

    ResponElimina
  21. Quin premi tan dolç!!!
    felicitats per aquest any!!
    petonets

    ResponElimina
  22. Enhorabona per aquest anyet endolcint les nostres vides. ;)

    ResponElimina
  23. Felicidades !!!! espero que sigamos compartiendo recetas ;) un besito

    ResponElimina
  24. Amb les melmelades de la Beth i la Mireia podu fer qualsevol cosa. Totes són boníssimes
    Enhorabona per l'any i pel blog

    ResponElimina
  25. Moltes felicitats per aquest any que veig que ha sigut molt creatiu. Bona idea el concurs, ara vaig una mica atabalada però ja m'hi posaré; aquestes confitures deuen ser ¡boníssimes! ja les havia descovert i espero anar un dia a comprar-ne però si em toquen millor!

    ResponElimina
  26. Quina il·lusió que un blog de cuina que dóna tanta feina hagi fet un anyet.

    A mi se m'ha passat pel cap ara mateix uns canapés que faig molt amb les nostres torradetes sense gluten. Brie y melmelada de tomàquet són molt bons amics:
    http://glutoniana.wordpress.com/2009/08/25/canapes-de-brie-o-camembert-con-mermelada-de-tomate/

    ResponElimina
  27. Muchisimas felicidades preciosa. Que sigas muchos mas y que disfrutes de todo lo que conlleva el blog. Un beso

    ResponElimina
  28. Felicidades guapa!!! Un año de muchas recetas deliciosas y un blog increíble!! Lo intentaré, ya que salgo de vacaciones, pero me encantaría participar!!
    Un besote enorrrrrme!!!

    ResponElimina
  29. Moltes Felicitats maca per aquest 1r any i per molts més! :)
    Des de que vaig descobrir el teu raconet gràcies a la Jackie en sóc adicta! Cuides fins l'últim detall, tant les receptes com les imatges son dignes de revista, de debó!
    M'encanta que hi hagin llocs tan agradables i amb un nivell tan bó. Segueix en aquesta tónica!

    M'agrada molt aquesta iniciativa per celebrar el cumpleblog, aviam si m'hi animo!
    Un petooó

    ResponElimina
  30. Felicidades!!! espero que podamos compartir mucho más!!! Besos.

    ResponElimina
  31. Estic molt contenta per tots i totes que m'esteu deixant comentaris. Moltes gràcies!
    Espero que entre totes les receptes fem un recopilatori d'allò més original.
    Nani

    ResponElimina
  32. Muchas felicidades Nani! A ver si se me ocurre algo antes que cierre el plazo!
    Un beso!

    ResponElimina
  33. Enhorabona per aquest any i pel bloc, una preciositat!

    Deixaré el sorteig per qui pugui gaudir de les melmelades, però et dessitjo molta sort :-D

    Petonets

    ResponElimina
  34. Hola Nani! moltes felicitats per l'anyet del bloc!! quina feinada que porta eh? és tot un repte.
    Jo vaig a deixar-te un link d'una recepta que ja tinc al blog però que pense que és molt bona, molt fàcil i molt ràpida de fer. Es una recepta de contrastos que sorpren a tothom que la prova:
    http://cuinadiari.blogspot.com.es/2011/11/llobarro-amb-botifarra-de-ceba-morcilla.html
    Una abraçada i moltes gràcies per les teues visites!
    Marta-CuinaDiari

    ResponElimina
  35. Estic a punt de marxar de vacances però deixo un momentet de fer maletes per enviar la meva recepta amb melmelada. És molt fàcil de fer i per un sopar d'estiu va molt bé. Em fa molta il.lusió participar en aquest concurs tant dolç.
    Felicitats Nani per l'aniversari del teu blog
    La meva recepta: http://alpotpetitcuina.blogspot.com.es/2011/01/pasta-de-full-amb-formatge-de-cabra-i.html
    Petons
    Conxita

    ResponElimina
  36. Moltíssimes gràcies a tots i a totes pels vostres comentaris i participació!

    ResponElimina